štvrtok, júna 29, 2006

Uhol pohľadu

______– Chápeš to?! – spýtala sa ma. Za poslednú trištvrte hodinu už po sedemnástykrát.
______– Štyri roky fuč, všetky plány, všetky sľuby, všetko to pekné... K****!... Len kvôli nejakej stredoškolskej buchte!!! –

______Ria mala vo zvyku rapotať, no posledné dve slová precedila cez zuby takou zúrivou rýchlosťou, že vyzneli ako jedna komplexná nadávka.

______– Prečo majú chlapi potrebu obklopovať sa mladšími babami? Ja to nepochopím. V čom je ten hrozitánsky rozdiel, že zo dňa na deň so všetkým praští a rozbehne sa za nejakou šumienkou, čo práve vyfasovala občianský? Chápeš to? –

______Vedela som, že mojou dnešnou úlohou nebolo objasňovať problematiku mužského zmýšľania, no iba ju ľutovať, súcitne prikyvovať, pritakávať a občas vypustiť poznámku typu „To je hajzel!“ alebo „Všetci muži sú rovnaké svine, len majú iné ksichty aby si ich mohla rozoznávať“. Ale čo nespravíte pre dobrú kamošku.

______Po troch hodinách a asi štvornásobnom počte gin-tonicov, som s veľmi dobrým úmyslom dotiahla Riu na námestie s fontánou, kde som sa chystala odlifrovať ju na prichádzajúci autobus z Petržalky, aby mohla doma ďalej cieľavedomo strihať spoločné fotky. Osud je ale sviňa (žeby chlap? ;)) a tak sa desať metrov pred nami objavil, v ten večer tak často preklínaný ex so svojou nemenej preklínanou stredoškolskou buchtou.

______Dievčatko vysoké asi meter šesťdesiat, nevinne pôsobiace, dlhé blond vlasy, no výraz tváre striptérky s 15 ročnou praxou. Celý efekt podtrhoval jej outfit Malibu Barbie: V kratučkej cukríčkovo ružovej sukničke a ešte kratšom cukríčkovo ružovom tričku vyzerala ako tvár reklamnej kampane na globálnu podporu pedofílie. Živá Lolitka.

______Štartujúcu Riu som chňapla za kapucňu mikiny dva kroky odo mňa. V tejto polohe by som podľa nej dala vyliať bronzovú sochu, ktorú by som pomenovala: „Bežiace nohy a hlava v záklone.“ Na stotinu sekundy mi to celé prišlo smiešne.

______Z mojich romantických predstáv o sochárstve a dobre stavanom kováčovi hore bez, ma vytrhla metajúca sa Ria v pokuse vytrhnúť sa mi a vyškriabať šťastnému páriku oči.

______– Ja tú štetku zabijem! – chrčala Ria, ale to už som ju držala pod krkom ako Mič Bjúkenen zachraňujúci topiacu sa obeť a ťahala ju preč od nič nevnímajúcej dvojice, ktorá sa práve venovala skúmaniu anatomickej konštrukcie hrtanu toho druhého. Jazykom, samozrejme.

______Toto celé sa udialo už pred nejakým časom. Pointou (ak sa to tak dá nazvať) je fakt, že o tri týždne na to, som stretla Riu opäť. V krátkych bielo-ružových kvietkovaných šatoch s dvoma copíkmi a blaženým úsmevom na tvári.

______Volá sa Jozef. Je o dvadsať rokov starší. Rozvádza sa so svojou rovnako starou manželkou. Riu volá „moje dievčatko“ a na každé rande jej prinesie Kinderko. Je šťastná.

______Zaujímalo by ma, čo si o tom celom myslí Jozefova žena.

14 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

To je pribeh ako od zenskeho Duriho Baluchu :)

fifinka povedal(a)...

Bravo, bravo.
a aby som nezabudla, nielen osud
(žeby chlap?)je svina, ale aj nahoda (mozno ženská?)je pekne prasa... ;)

April povedal(a)...

Fifinka: Kroch ;)

Anonym: :))

Incucunov dedo povedal(a)...

Ria tiez nedavnovyfasovala obcanak? Pretoze inak s tymi copikmi a kinderkom moze vyzerat viac smesne ako blazene...

Ono je to podla mna tym, ze ludia takmer vzdy vyfasuju ten obcanak, rozum nevyfasuju niektori ovela neskor, horsie je, ked nikdy. Kroch.

April povedal(a)...

ID: No v podstate ano, prave vyfasovala :) Ale po 10 rokoch uz novy ;)
A ta hranica medzi blazenym a smiesnym vyzorom bola naozaj velmi labilna. Ale ked je clovek stastny... Aspon niekto.

Incucunov dedo povedal(a)...

Hm, to je jedna z mala vyhod, byt stary chren. Aj o desat rokov mladsia sumienka je uz plnoleta....

Ale o dvadsat...

Medenka povedal(a)...

kinderko? ty muuuuj duuuchod...neviem, ktory z nich je na tom horsie.

Nick povedal(a)...

Fakt ze skvele :)) som sa zabavil :) Pocuj, sprav si nieco s tou RSSkou, bo stale mi to error u teba hadze a potom nevidim co mas nove :) a to je skoda ako tak citam :))

Marián Križovenský povedal(a)...

Myslím, že viem, čo si o tom myslí Jozefova žena (ak o tom vie a ak sa s ňou naozaj rozvádza...). Skôr by ma zaujímalo, či nemáš ešte jednu takú kamarátku, ako Ria... :-)

A tú RSS-ku si fakt oprav, ak chceš, aby sme ťa čítali in time... :-)

April povedal(a)...

ID: Tym chces povedat, ze sa povazujes za stareho chrena?

Medenka: Ako hovori moj kamarat: Lepsie dostat cokoladu ako filcky. Ale to uz je o inom...

Nick: Dakujeeeem :)

Marosko: Zatial nie, ale ked sa nejaka uvolni tak dam echo. Mas doma zasobu Kindervajec? ;)

Ohladne RSS - ja neviem ako... :(((
Ja som taky hlupacik...
Help...

Incucunov dedo povedal(a)...

Hej, povazujem.

A to RSS be malo byt defaultne nastavene na tomto serveri ako yes, a full, takze by ti to malo ist. Nemam v praci RSS citacku, takze to neviem overit, ci ti to funguje, lenze mam taky pocit, ze doma ta v RSS mam a tam naskakujes.
Nie som si isty, pises tak zriedkavo, ze si to na 100 % nepamatam.

Nick povedal(a)...

April > Co sa RSS tyka, chybu to hlasi preto, pretoze si nespravne vlozila text do toho editora. Nevkladaj ho z wordu, ale sprav medzikrok a vloz ho najprv do notepadu (poznamkoveho bloku) a odtial ho az skopiruj do editora ... lebo ten hlupy word tam da vselijake znaky a potom hlasi RSS chybu.. :) Dufam ze som objasnil jasne :)

April povedal(a)...

ID: To nie, ved na tej fotke nevyzeras tak staro ;)

Nick: Dakujem :) skusim to nabuduce tak.

Daily Whinger povedal(a)...

co je zle na kinderku? ona sa citi mlada, a cokolada ma len same pozitivne ucinky na one a ine. a este aj bonusova hracka, hehe.