piatok, novembra 03, 2006

Nepoškvrnená myseľ

Niektorí z vás už možno tento obrázok videli, no pre tých, ktorí nie – malé vysvetlenie:

Čo vidíte na obrázku?
Ale no, vy prasce skazené!
Je tam deväť delfínov! Vo fľaši.
Nič viac.

A teraz k veci – každý normálny dospelý človek vidí na obrázku párik ľudí, ktorí fyzickou metódou vyjadrujú svoje vzájomné sympatie. Ak však ukážete obrázok malému dieťaťu (zatiaľ som nezistila, ako malé má byť) uvidí na obrázku iba deväť delfínov. A prečo? Lebo je ešte malé a nie skazené ako vy! A ja.

Na tento obrázok som si spomenula včera, keď som si v rámci svojej pracovnej náplne prezerala poštu s detskými kresbami zo škôl a škôlok (nie, nemyslite si, že moja práca je super fasa oddych, zdanie klame). Narazila som na kresbu gigantického, pekne anatomicky zahnutého vibrátora s hlavičkou a ešte aj takou tou stimulačnou vecou na klitoris. Pod kresbou som si prečítala: „Vesmírna raketa, Samko, 4 roky“.

Rozmýšľam, čo z toho pre mňa, podľa vzoru deviatich delfínov, vyplýva?

11 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

si hnusoba perverzna, neukojena :)

Pecosita povedal(a)...

hah draha, si ako ja ;))

Anonymný povedal(a)...

Som mal pre začiatok problém nájsť aspon jedného. :)))

April povedal(a)...

Germuska: No neviem, ci budem so vsetkym suhlasit ;)

Pec: ...sme sa proste nasli :D

Dedusko: Konecne konstruktivne riesenie! :))

Polepetko: Nic si z toho nerob, to moze znamenat aj, ze mas plnohodnotny sexualny zivot ;)

Anonymný povedal(a)...

aaale, ID ma predbehol... chcel som napisat, ze samko sa hrabe doma mame v sufliku... :)

Anonymný povedal(a)...

... hladnemu prasatu sa len o kukurici sniva...;)

Anonymný povedal(a)...

ja tam ziadneho delfina nevidim,a to na to pozeram z kazdeho mozneho uhla.:o)

April povedal(a)...

Swarovski: Tak sa nabuduce posnaz byt tu prvy ;)

Karaska: Ze by?

Anonymous: Hm, tak popros niekoho o pomoc. Niekoho o kom si myslis, ze by tam mohol vidiet tych delfinov.

Anonymný povedal(a)...

Nasla som ich, delfinov, som dobra.-) A mozno by som tiez nevidela vibrator ale raketu...Mozno:-)))

April povedal(a)...

Juj Gabina, ty urcite ;) Ale ako si sama povedala, delfinov si NASLA a nie, ze ti hned udreli do oci :P

April povedal(a)...

Milacik je ich devat. Mam postnut graficku odpoved?