utorok, augusta 15, 2006

Biologická pomsta




Nedeľa ráno. Deväť hodín.

Otvorím oči a prvé čo pocítim je neskutočné prázdno. Cítim sa byť fatálne nešťastná.

Uplynulá noc prežúrovaná a ja mám za sebou 3 hodiny bezsenného spánku, ktoré podľa mňa ubehli za minútu a pol.

Snažím sa znovu zaspať, no ťaživý pocit je silnejší. Idem do sprchy.

Prúd vody ma na pár sekúnd privedie na iné myšlienky, no o chvíľu sa vlna smútku, ľútosti a pocitu totálnej opustenosti vráti a ja sa usedavo rozplačem a sledujem, ako sa slané slzy maskujú medzi kvapkami chlórovej vody.

Škriabem sa z vane späť do postele. Telo ma bolí, ako by ma znásilnil nákladiak, podľa vystreľujúcej bolesti z krížov sa domnievam, že mi zlyhávajú obličky, plačem pri reklame na životnú poisťovňu.

Ak raz chytím zlatú rybku, jedným z mojich prianí bude, aby každý chlap na tomto svete na vlastnej koži zažil aspoň jeden menštruačný cyklus.

22 komentárov:

Incucunov dedo povedal(a)...

Hm, klasika. Prečo každá žena, ktorá niečím trpí (bez ohľadu na to, čím), si väčšimou praje, aby si to vyskúšal aj chlap? Prečo si nepraje, aby mala aj ona pokoj? Prečo nie je prianím, aby sa mali dobre obe strany a nie obe (aspoň raz za čas) zle?

April povedal(a)...

Presne preto, prečo sa pýtaš. Človek (čiže žena), ktorý to zažije vie, že v tej chvíli, keď je nadupaný hormónmi a pocity s nim hádžu zo strany na stranu, asi ťažko bude niekomu priať mier, pokoj a lásku. Toľko k objasneniu občasného iracionálneho správania žien.
Nechcem predsa aby trpeli každý mesiac. Iba raz, aby to pochopili.

Incucunov dedo povedal(a)...

Hm, ked to nepochopime inak, tak co uz s nami...

Ak to nefunguje sposobom, ze nepotrebujem skakat z osmeho poschodia, aby som pochopil, co sa asi stane...

myspulin povedal(a)...

heh, a napriek tomu vsetkemu to vacsina zien obcas tuuuzobne ocakava.. tolky to paradox..:))

a vobec, mozno to mas z tej prezurovanej noci, tak to nezvaluj na prirodu..;)

Marián Križovenský povedal(a)...

1. Hurá! RSS ti funguje!
2. Aj chlapi majú svoje dni...
3. Ako sa ti krochnilo v Grécku?

3/4 povedal(a)...

Nakoniec preco nie. Ale potom aj s tou naladou, systemom "lebo" a vsetkymi naladami a burkami.
Mozno by si taky par pocas svojich spolocnych dni dokonale rozumel.

April povedal(a)...

Myšpulko: Je fakt, že v tú noc tieklo víno potokom, ake nemyslím si, že to by bol dôvod.

Maroško: 1. Teším teším :)
2. Občas aj 7 dní v týždni...
3. V Grécku bolo fantasticky, chystam aj post, ale nejako sa mi stale nepaci,neviem ho dokoncit.

3/4: Skôr sa bojím toho, že by sa navzájom povraždili. A neviem ako by muži prežili každý mesiac 7 dní sexuálnej abstinencie.

3/4 povedal(a)...

Tu sexualnu abstinenciu myslis po tom vrazdeni?:)

Nick povedal(a)...

To vies April, to mate za tu Evu :)

April povedal(a)...

3/4: No, neviem, či je sex povolený aj v nebi. Ale v pekle sú vraj pekné orgie ;P

Nicky: To myslíš vtedy, keď Boh povedal, že za svoj hriech zaplatí krvou a ona to zjednala na mesačné splátky? ;)

germa povedal(a)...

počkaj keď prídeš do prechodu!

April povedal(a)...

Germinka: Teším teším, jak na osýpky :) Už som si myslela, že sa žiadna žena nezapojí.

3/4 povedal(a)...

Za vrazdu sa asi do neba nechodi... aj ked. Co ja viem?

April povedal(a)...

3/4: Kedze som 4 roky navstevovala cirkevnu skolu (i ked dotez netusim preco), dozvedela som sa, ze podla krestanskej viery mozes v podstate urobit pocas zivota cokolvek, ale ak po smrti svoje hriechy olutujes a obratis sa k Bohu, vezme ta do svojho kralovstva nebeskeho. To je jedna z mala veci, ktoru som si zapamatala. I ked sa to dost tazko overuje, s mrtvymi si clovek uz moc nepokeca. Ale krestania sa tymto faktom moc nechvalia, inak by bol svet cista anarchia a po smrti by kazdy len lutoval a chodil do neba na jogurty. Takze pssst! O nicom nevies a dalej sekaj dobrotu! ;)

3/4 povedal(a)...

April: Takze existuje nejaky medzi-priestor, kde mas tu moznost lutovat?
Cize tak skoncia vsetci, olutuju a frr ho hore.
Hm. V tom pekle musi byt dost prazdno potom. A jeho sef bol prvy co padol a institucia lutostiveho priestoru asi este neexistovala... zaujimave.

Medenka povedal(a)...

april: ze ja som nadabila na tento clanocek az teraz, ked mi to tak je asi podobne...dostala som liecik, ktory ma v popise, ze pomaha PMS, teda bolavemu hornemu objemu a bolavemu brusku a skoro som porodila jezka, jak to po tom lieciku svinsky boli. este viac. fasa. tak nic.

biela povedal(a)...

april: neviem, ci ma zmysel pisat do diskusie, bo mas uz asi po trapeni, kym som sa rozhybala. Tak ja sa zapojim o mesiac:)

April povedal(a)...

3/4: Ak narazas na Lucifera tak ten nemohol zomriet a dostat sa do ocistca kedze je to archanjel. Neviem co bude potom, ked to tu zabalime, no nemozem sa oznacit za veriacu a pokial ty niesi veriaci krestan tak ti to tiez moze byt suma fuk, ci je nejake nebo, peklo a ocistec.

Medenka: Lieciky su blé, nezer to.

White: Ty si jak reklama na praci prasok :) Biela belejsia, Weissova cistejsia ;) Tak presne do mesiaca a do dna cakam tvoj koment! ;P

Grga Pitic povedal(a)...

ja mam kazde rano dva pocity, nehorazneho hladu a strasnej potreby sa vysrat, tazko sa mi urcuju preferencie a ich kombinacia mi pride trochu negustiozna.

menzes je fasa vec, vlozky, tampony a ine vychytavky, zenske usmevy, ladne pohyby a modra tekutina, kazdy den v telke, niekedy az zavidim a vymenil by som za nocne polucie

April povedal(a)...

grga: to je fakt, ved s tamponmi sa mozes potapat, raftovat, skakat padakom... ;)

3/4 povedal(a)...

april:... ked ich mas v batohu, tak mozes vsetko.:)

Tvoj revolver raze 9 mm povedal(a)...

Ked uz tolko nariekas najlepsie bude ked sa zastrelis.